miércoles, 12 de diciembre de 2012

LA NINA i EN TOMÀS MOLINA

 Bon dia! Em dic Nina, soc una gateta siamesa i us anem a donar la previsió del temps a Catalunya per aquest dimarts si en Tomàs Molina m'ho permet. Ja se que posa cara d'estranyat però vull ser la primeta gata del temps de TV3.

 Aquest home no ha entes res! Molina no et posis darrera meu que em treus protagonisme! Aquesta part del mapa és meva!

 Així, millor, al teu costat, home! 
Per què posara aquesta cara de pena per donar el temps? 

 Ep! Company que t'he dit que no et posis darrera meu! Que part no entens?
I no intentis tocar-me amb aquesta manota que et mossego!

 A veure Tomàs no ho haviem parlat abans de sortir? 
No m'estas deixant parlar i m'estic enfadant!
Mira'm quan et parlo!

No vols entrar en raó?
Doncs vinga! Toma plantufada a l'alçada de Londres. Què et penses que és això? I que no es torni a repetir.