martes, 14 de junio de 2011

COL·LABORACIÓ

Des de Sant Feliu de Pallerols (Girona) ens arriba una sol·licitut de Betlem C., la seva propietaria, demanant col·laboració per posar en adopció a TEO i CLOE.

El Teo i la Cloe son dos gossos de raça mitjana, tenen 19 mesos, porten xip identificatiu i tenen les seves vacunes i desparasitacions al dia. El Teo esta esterilitzat però la Cloe no.

Us fem arribar el missatge de la seva propietaria:

"Hola,

estic fent un intent per trobar un lloc millor per als meus gossos, en Teo i la Cloe.

Em costa fer aquest pas.....i ja no sé amb qui més posar-me en contacte.

Visc en un pis. Fa un any i mig que vàrem anar a buscar en Teo i la Cloe a una protectora quan en Cookie es va morir.

A mida que s´han anat fent grans, m´he adonat que no són gossos per estar tancats en un pis. Tenen 19 mesos i són de raça mitjana-petita però són molt enjogassats i tenen molta energia.....i penso que no els puc donar el que ells necessitarien. No tinc terreny on deixar-los en llibertat.....i passo moltes hores fora de casa. Estic divorciada, tinc dos nenes petites, els meus pares delicats de salut.....i estic una mica desbordada amb tot plegat.

Vaig deixant passar els dies però veig que haig de prendre una decisió.....però de moment no he trobat a ningú que els vulgui.....i menys quedar-se´ls a tots dos. Però és que jo no voldria separar-los.....han crescut junts.

Són molt i molt carinyosos.....i es porten molt bé amb les nenes.

No vull desfer-me d´ells per caprici.....simplement penso que pateixen i em fan patir a mí.

Escric amb llàgrimes als ulls....seria molt més fàcil si no els estimés.

Gràcies per escoltar-me."